Dneska jsem zamluvil 10lístků pro RKMB a budou schované na pokladně v Eice,nebo už vám je někdo bere???jestli jo-tak to zruším.Kdo jde a chce lístek-at napíše.Zbytek lístků co nebudeme chtít-zavolám a zruším!!!
Na Korytnik sem sice volal, ale zatím sem se termín nedozvěděl. V září tam mají taky nějaký akce tak nas tam musijou nějak vmacknout, nebo na začátek října. Ted v tejdnu to snad dohoukam.
Jinak cena rybníka by se měla pohybovat 12 -13 tis. takze dobry, pivo sem říkal jen jeden sud to podle me stačí, co říkáte?(nebo se jeste domluvime). A za 2tis. by nám ho tam vytocil..
Cena dobrý,1 sud bych nechal -2hej nepřidávat-nejdřív naplnit listinu a pak můžeš třeba přidat,ale co když bude třeba 1-2 týmy chybět v listině???pak musíš šetřit!!a nebo zrušit závody.
Tak jsem Toma včerá popohnal,at zavolá na korýtník at padne přesný termín a dají se udělat plakáty-at to na carp shou Znojmia vysí a lidi to vyděj-stačí jednoduchej plakát!!
Tak před chvíli mě volal nejvyšší a závody za podmínek-400kč za každého závodníka,pak ti pstruzi-co chytíš ponecháš a samozřejmě zaplatíš!!! A vrchol byl když nenechá celej rybník,ale jen 2/3,tož nemyslitelné!!!!!!!! Hurá na korytník-tak to Tome dobře vybav.
Tak to je opravdu nesmysl, když budu počítat 25 týmů x 2 závodníci,to je 20 000Kč za rybník,x 3 v týmu = 30 000Kč...za 2/3 rybníka opravdu hodně + pstruzi...
Naštěstí jsme už včera rozhodli...a Tomáš má teda na starosti volání na Korytník?Nebo David?To mi nějak včera uniklo :-)
V tech Bozicich, by to treba taky šlo, ale chtelo by aby nam Hary řek jak to tam vypadá a tak. Jak je to vůbec velký?
Jinak treba Korytnik, tak tam si myslím ze by majitel mohl slevit. Jednou jsme se snim o tom bavili, ze dáváme 15tis na Děsný tak myslím ze za 12 by nám to nechal..
Tak za rybník chce 25 tis a zítra jedu do Znojma a po cestě se tam stavím na to kouknout a aji do Těšetic,jsem domluvenej ze správcem že se tam potkáme-tak ho zlomím na slevu-25tis se mě zdá moc a co vím tak ryby jsou tam i k 19kg,ale většina je kolem 55cm-60cm,víc budu vědět zítra a povím v pogu
Tak jsem tam volal-starosta supr borec a chtělo byse tam podívat-povídal že tam je les a málo míst k lovu-nutno vydět!!!!slouží to domácím a chatařum a ryby cca průměr 50cm a občas i větší nad 70cm a jsou tam jeseteří.jinak rybník podle fotek krásnej,u hráze je hloubka a není to vysloveně bahnák.
Soráč předsedo,ale já fotky moc nevedu a když mám 1,2,3,4,5,6 nebo 7 kilový kousky na svazovkách,tak to se mezi ty vaše ani nehodí.Takže ti nemohu posloužit,protože fotí většinou Mišák do jeho foťáku.;oD
Nejsem si jistej, ale myslím si, že tam tenkrát byl Harry s Kraťasem,mám tušení, že to byl jeden z prvních článků tady na stránkách - Na rybách s fantomasem...
Tak tam taky domluveno-cenu mě řekne po domluvě z majitelem a ve středu mě zavolá a termíny září a řijen není problém,týmů měli i 30,ale to je moc a 25 je ok.
Takže řásná-znám ředitela p.Fridricha z ryb.Telč-volal jsem mu a domluveno-ozve se mě,jediný problém a to docela velkej-jsou tam siveni a ti jiní pstruzi-když ho chytneš musíš si ho vzít a samozřejmě zaplatit!!!zarybnují na jaře a přes léto seto vychytá-takže závody na podzim.
Korýtník-volal jsem majiteli a dá mě vědět-15tis se mu líbilo a termín někdy září a začátek října-o víkendu dá vědět.
Těšetice-volal jsem a ozvou se mě,ale po krátké diskuzi jsem zavrhl-není tam místo na biwaky-co jsem vyděl já a i dočekal z kompexu potvrdil a ještě k tomu je tam dovolen lov do 21h!!!v noci se tam nechytá a jestli udělej vyjímku-to nevím.
Božice nemůžu nidke najít,ale v loni jsem tam volal,takže najdu,ve středu jdu di poga.
Předsedo, nevim kde vzals to ze byla původní myšlenka udelat závody na sedmičce na podzim. Ty by meli bejt právě na jaře jeste před dravcama, a tak to taky bylo mysleny.
Co se týče korytniku..uz sem to navrhoval dávno..nikdo to nechtěl. Me by se to líbilo. Ale 30 týmu tam nedáme..
Tak na korytníku to je tak že ten rybník patří k penzionu a kromě dvou, tří závodů ročně tam můžou chytat jen ubytovaní.
Otázka je jestli by Tomáš (majitel) chtěl propůjčit vodu někomu cizímu, ale myslím si že když mu řeknem tady máš 15 tisíc za víkend za pronájem plus můžeš prodávat jídlo, pivo pro toho kdo bude chtít, uděláme ti vlastně ještě reklamu penzionu, tak po tom šáhne.
Jinak jsem pro udělat ns jaře svazové závody a na podzim ty druhý a pořádně to zařídit aby vše bylo ok
tak to je pěkný asi se na nikoho nemůžem spolehnout.
Co se týče jiné vody to bude asi oříšek protože obdobnou vodu jako Dešná nebo Asuan v okolí nenajdem. Když už něco tak jsou no všechno malé vody, napadá mě jedna velká voda, prověřená ale s osádkou jen několika desítek kaprů kolem 10kg, s možností lovu z jednoho břehu a určitě by jsme tam dali kolem 30 týmů.
A s majitelem je si myslím docela řeč a zařídil by určitě občerstvení.
Jo předsedo je to Korytník, ale než to zavrhneš tak o tom zkus o tom popřemýšlet sice tam nejsou kvanta velkých ryb ale nějaké tam jsou. Jde spíš o to jak nastavit pravidla a jakou udělat reklamu. vemte si Pražský carp maraton jaké se tam chytají ryby
Já vím že je to svazovka ale myslel jsem velikost těch ryb.
Jinak určitě máš pravdu v tom, že by chtělo vymyslet něco originálního. Třeba to krmení jak říkáš nebo závod jednotlivců, ale hlavně chce nejdřív najít a domluvit nějakou vhodnou vodu
CARPMARATON je svazovka to bylo to co tam natáhlo top týmy
mám obavy o naplnění závodu..musíme nabídnout něco co nikdo..k tomu by byla fajn např ta myšlenka aby všichni dotali krmení v rámci startovného a nic jinýho, ale jak na to zareagují lidi tot otázka
Doneslo se mi, že je pár nejasností ohledně závodů.
1.dohoda byla následující jaro pro veřejnost a podzim na Pálavě
2.myslím, že asi není nutno měnit Pálavu..jinej revír kam se může rozlést vícero lidí není
3. Dragon Petr se ještě neobtěžoval zavolat na Řásnou..mojí prioritou je uspoádání závodu za každou cenu...volal jsem tam a zprávce mne odkázal na ředitele rybářství Telč, který mi snad sdělí podmínky pronájmu...no tak vysoko jsme ještě nevolal, uvidíme
4. zjišťoval jsem možnosti jiných vod a bohužel nic v okolí jsem nenašel(Náměšť zavřeli) napadla mne ta přehrada za Znojmem, ale to by bylo něco jako Tovačov a nevím zda bychom na to měli
Nejdřív musíme počkat jak dopadne ta Řásná...pak už asi fakt jedině ten Korytník, i když Dešná, Asuán i Řásná by byla asi lepší co se týče místa(stanoviště) rybářů...
Co se týče závodů, tak bych byl určitě proto, aby se to udělalo na ty sedmičce.
Bude to netradiční závod a určitě hodně zajímavej na svazovce, na dešnou bych se vysral..je to můj názor.
A myslím si, že původní myšlenka byla závod v jednotlivcích..teda takhle jsme se o tom bavili na ty 5tce, sice ve dvojcích by to bylo taky dobrý, ale já bych do toho šel klidně jednotlivě.
Byl by to jen mezi kamarádama, tak by to snad mělo bejt v poho ne?
A závody pro veřejnost by se pak mohli udělat třeba na ty řásný..
Tak ta svazovka-7,každej řikáte něco jiného-jednotlivci a nebo týmy!!!!!! Ti jednotlivci by šli,ale možná bych ještě domyslel že můžeš změnit mýsto-sednou vedle tebe cizí paka co budou vyvážet a jseš namydlenej!!!! jinak kapr co se bude bodovat od 2kg a když se nevejdem na jedno místo po celím ůseku-může se i pár lidí rozdělit a jít jinam.
Přidat komentář
Komentáře
znojmia
bedrisak | Čt 23. 1. 2014, 21:13 |Beru tajy jeden
Bedřišák
Carp shou Znojmia
medvidek | Čt 23. 1. 2014, 14:53 |Dneska jsem zamluvil 10lístků pro RKMB a budou schované na pokladně v Eice,nebo už vám je někdo bere???jestli jo-tak to zruším.Kdo jde a chce lístek-at napíše.Zbytek lístků co nebudeme chtít-zavolám a zruším!!!
Sedláček David (lastia)
znojmo
tomasson | Čt 23. 1. 2014, 20:42 |Ja jedu a lístek jeste nemam takze jeden beru
re
dr.cek (neověřeno) | Čt 23. 1. 2014, 17:20 |Ahoj,já jsem psal že ho chci,kdo tam pojede,ale nevím jestli ho mám už koupenej nebo ne.
korytník
tomasson | Út 21. 1. 2014, 21:47 |Tak z Tomáše z korytníku už vypadl termín - bylo by to začátk října 3.-5.
Jinak pivo není problem do dvou tis. sud , a cena rybníka 12tis.
re
mishak | St 22. 1. 2014, 17:00 |super
re
dr.cek (neověřeno) | St 22. 1. 2014, 17:17 |za chvílku v pogu,jo?
korytnik
tomasson | Ne 19. 1. 2014, 17:36 |Na Korytnik sem sice volal, ale zatím sem se termín nedozvěděl. V září tam mají taky nějaký akce tak nas tam musijou nějak vmacknout, nebo na začátek října. Ted v tejdnu to snad dohoukam.
Jinak cena rybníka by se měla pohybovat 12 -13 tis. takze dobry, pivo sem říkal jen jeden sud to podle me stačí, co říkáte?(nebo se jeste domluvime). A za 2tis. by nám ho tam vytocil..
re
mishak | Po 20. 1. 2014, 21:07 |po lonským fiasku zůstaňme u země a udělejme fajn závod s malým ziskem, ať se opět dostaneme do podvědomí lidí...jinak budem v řiti jak BB
korytník
medvidek | Ne 19. 1. 2014, 17:43 |Cena dobrý,1 sud bych nechal -2hej nepřidávat-nejdřív naplnit listinu a pak můžeš třeba přidat,ale co když bude třeba 1-2 týmy chybět v listině???pak musíš šetřit!!a nebo zrušit závody.
Ve středu nepříjdu!!!
Sedláček David (lastia)
závody Korýtník
medvidek | Ne 19. 1. 2014, 11:39 |Tak jsem Toma včerá popohnal,at zavolá na korýtník at padne přesný termín a dají se udělat plakáty-at to na carp shou Znojmia vysí a lidi to vyděj-stačí jednoduchej plakát!!
Sedláček David (lastia)
Článek
dr.cek (neověřeno) | So 18. 1. 2014, 16:01 |Ahoj přecedo,tak jsem ti poslal na email článek s výpravy.
závody
mishak | Čt 16. 1. 2014, 19:21 |super a přece to jen jde......
já se omlouvám, ale včera jsem do devíti zapravoval okna a dnes doladil poslední nátěr
RKMB Cup Dyje 7
tomasson | Čt 16. 1. 2014, 17:35 |Datum padlo na 30.5. - 1.6.
Příjezd na místo během pátku. Do začátku závodu možnost rybolovu a zakrmení místa.
Začátek závodu v sobotu ve 4:00 ráno do půlnoci, a v neděli ve 4:00 ráno do 12:00
Dodržování rybářského řádu po celou dobu závodu( návnady,nástrahy, montáže ,..) !!!
Rozestupy mezi závodníky budou cca 10m (možno místa označit a losovat)
Bodovaná ryba bude kapr a amur od 3kg včetně.
Závodníkovi, který uloví bodovanou rybu zváží úlovek sousední tým, zapíše do úlovkového listu a podepíše.
Zákaz sakování ryb!
Startovné 500,-kč
Ceny:
1. místo pohár a 40% startovného
2. místo pohár a 25%
3. místo pohár a 15%
Do cen bude zařazeno i nějaké krmení (Lastia, Dragon)
Nejtěžší ryba - pohár
Startovné musí být zaplaceno do konce března!!
re
bedrisak | Pá 17. 1. 2014, 00:10 |Super takhle s tím plně souhlasím
Bedřišák
MRK.cz
dr.cek (neověřeno) | Čt 16. 1. 2014, 17:10 |Ahoj borci,prosím kdo je evidován na mrku,tak mě dejte vaše přezdívky.Přidám si vás do přátel.Díky
mrk
bedrisak | Pá 17. 1. 2014, 00:11 |Já mám bedrisak, a co ostatní rád bych si přidal taky víc lidí
Bedřišák
řásná
medvidek | Čt 16. 1. 2014, 13:22 |Tak před chvíli mě volal nejvyšší a závody za podmínek-400kč za každého závodníka,pak ti pstruzi-co chytíš ponecháš a samozřejmě zaplatíš!!! A vrchol byl když nenechá celej rybník,ale jen 2/3,tož nemyslitelné!!!!!!!! Hurá na korytník-tak to Tome dobře vybav.
Sedláček David (lastia)
re
vitali | Čt 16. 1. 2014, 13:51 |Tak to je opravdu nesmysl, když budu počítat 25 týmů x 2 závodníci,to je 20 000Kč za rybník,x 3 v týmu = 30 000Kč...za 2/3 rybníka opravdu hodně + pstruzi...
Naštěstí jsme už včera rozhodli...a Tomáš má teda na starosti volání na Korytník?Nebo David?To mi nějak včera uniklo :-)
re
medvidek | Čt 16. 1. 2014, 16:39 |Tom
Sedláček David (lastia)
zavody
tomasson | St 15. 1. 2014, 10:41 |V tech Bozicich, by to treba taky šlo, ale chtelo by aby nam Hary řek jak to tam vypadá a tak. Jak je to vůbec velký?
Jinak treba Korytnik, tak tam si myslím ze by majitel mohl slevit. Jednou jsme se snim o tom bavili, ze dáváme 15tis na Děsný tak myslím ze za 12 by nám to nechal..
vitali
mishak | Út 14. 1. 2014, 19:50 |fantomas byl opravdu v božicích
re
vitali | St 15. 1. 2014, 11:43 |Ty woe, to mám paměť :-)
závody Božice
medvidek | Út 14. 1. 2014, 10:57 |Tak za rybník chce 25 tis a zítra jedu do Znojma a po cestě se tam stavím na to kouknout a aji do Těšetic,jsem domluvenej ze správcem že se tam potkáme-tak ho zlomím na slevu-25tis se mě zdá moc a co vím tak ryby jsou tam i k 19kg,ale většina je kolem 55cm-60cm,víc budu vědět zítra a povím v pogu
Sedláček David (lastia)
Fotky
bedrisak | Út 14. 1. 2014, 09:47 |Tý jo asi jsem analfabet ale nějak nevím jak je sem vložit
Bedřišák
http://www.obec-cizov.cz/
dr.cek (neověřeno) | Út 14. 1. 2014, 09:05 |http://www.obec-cizov.cz/?stranka=rybari1 Ještě jsem našel jeden revír nedaleko Jihlavy
obec čížov
medvidek | Út 14. 1. 2014, 11:18 |Tak jsem tam volal-starosta supr borec a chtělo byse tam podívat-povídal že tam je les a málo míst k lovu-nutno vydět!!!!slouží to domácím a chatařum a ryby cca průměr 50cm a občas i větší nad 70cm a jsou tam jeseteří.jinak rybník podle fotek krásnej,u hráze je hloubka a není to vysloveně bahnák.
Sedláček David (lastia)
foftky
mishak | Út 14. 1. 2014, 05:08 |jinak pánové jedinej co zaslal fotky 2013 je Květoš, už mě to přemlouvání fakt leze krkem...
re
dr.cek (neověřeno) | Út 14. 1. 2014, 09:19 |Soráč předsedo,ale já fotky moc nevedu a když mám 1,2,3,4,5,6 nebo 7 kilový kousky na svazovkách,tak to se mezi ty vaše ani nehodí.Takže ti nemohu posloužit,protože fotí většinou Mišák do jeho foťáku.;oD
Chvála
bedrisak | Út 14. 1. 2014, 00:01 |Tak náš nový člen lomeno spolupracovník to vzal pěkně do ruk, super díky Davide
Takže nejspíš by připadali v úvahu ty Božice a Korytník
A nevíte byl někdo chytat v těch Božicích, Jaký tam jsou ryby?
Bedřišák
re
vitali | Út 14. 1. 2014, 12:47 |Nejsem si jistej, ale myslím si, že tam tenkrát byl Harry s Kraťasem,mám tušení, že to byl jeden z prvních článků tady na stránkách - Na rybách s fantomasem...
re
mishak | Út 14. 1. 2014, 05:06 |Taky mám za sebou několik telefonátů :-D jen se k těm kontaktům prokousávám složitěji......
Božice mají svoje stránky tam kouni
členové
mishak | Po 13. 1. 2014, 18:39 |koukám, že klub má pořád jenom pět lidí co :-D
re
vitali | Po 13. 1. 2014, 19:27 |Vypadá to tak, nebo :
1.Serou na to...
2.Nezvládají PC...
3.Obojí...
Jeden aktuální vtip
medvidek | Po 13. 1. 2014, 18:17 |"Původně jsem chtěl zlato z olympiády. ale nakonec jsem dal přednost rodině." - Alois Hadamczik
Sedláček David (lastia)
závody Božice
medvidek | Po 13. 1. 2014, 10:15 |Tak tam taky domluveno-cenu mě řekne po domluvě z majitelem a ve středu mě zavolá a termíny září a řijen není problém,týmů měli i 30,ale to je moc a 25 je ok.
Sedláček David (lastia)
re
vitali | Po 13. 1. 2014, 14:10 |Super Davide,dávám palec nahoru :-)
Tak závody-co jsem zjístil!!
medvidek | Po 13. 1. 2014, 10:02 |Takže řásná-znám ředitela p.Fridricha z ryb.Telč-volal jsem mu a domluveno-ozve se mě,jediný problém a to docela velkej-jsou tam siveni a ti jiní pstruzi-když ho chytneš musíš si ho vzít a samozřejmě zaplatit!!!zarybnují na jaře a přes léto seto vychytá-takže závody na podzim.
Korýtník-volal jsem majiteli a dá mě vědět-15tis se mu líbilo a termín někdy září a začátek října-o víkendu dá vědět.
Těšetice-volal jsem a ozvou se mě,ale po krátké diskuzi jsem zavrhl-není tam místo na biwaky-co jsem vyděl já a i dočekal z kompexu potvrdil a ještě k tomu je tam dovolen lov do 21h!!!v noci se tam nechytá a jestli udělej vyjímku-to nevím.
Božice nemůžu nidke najít,ale v loni jsem tam volal,takže najdu,ve středu jdu di poga.
Sedláček David (lastia)
odkaz
dr.cek (neověřeno) | Po 13. 1. 2014, 09:30 |http://www.soukromerybarskereviry.cz/
zavody
tomasson | So 11. 1. 2014, 22:02 |Předsedo, nevim kde vzals to ze byla původní myšlenka udelat závody na sedmičce na podzim. Ty by meli bejt právě na jaře jeste před dravcama, a tak to taky bylo mysleny.
Co se týče korytniku..uz sem to navrhoval dávno..nikdo to nechtěl. Me by se to líbilo. Ale 30 týmu tam nedáme..
re
mishak | Ne 12. 1. 2014, 09:46 |počet týmů je dosti nezásadní věc...důležité je to zvládnout rozpočtově
pokut teda jedeme sedmičku(když se shodnete) na jaře tak pak druhej pro lidi je na podzim...dva nezvládnu naráz že!!!
a už jste někdo našel nějakou vodu??
máte zjištěný nějaký ceny a podmínky pořádání na Korytníku??
a kde to vlastně je??
závody
bedrisak | Ne 12. 1. 2014, 23:14 |Tak na korytníku to je tak že ten rybník patří k penzionu a kromě dvou, tří závodů ročně tam můžou chytat jen ubytovaní.
Otázka je jestli by Tomáš (majitel) chtěl propůjčit vodu někomu cizímu, ale myslím si že když mu řeknem tady máš 15 tisíc za víkend za pronájem plus můžeš prodávat jídlo, pivo pro toho kdo bude chtít, uděláme ti vlastně ještě reklamu penzionu, tak po tom šáhne.
Jinak jsem pro udělat ns jaře svazové závody a na podzim ty druhý a pořádně to zařídit aby vše bylo ok
Bedřišák
re
mishak | Ne 12. 1. 2014, 09:51 |už jsem to našel 60km to jde
jaký jsou ceny pronájmu?
závody
bedrisak | So 11. 1. 2014, 18:03 |tak to je pěkný asi se na nikoho nemůžem spolehnout.
Co se týče jiné vody to bude asi oříšek protože obdobnou vodu jako Dešná nebo Asuan v okolí nenajdem. Když už něco tak jsou no všechno malé vody, napadá mě jedna velká voda, prověřená ale s osádkou jen několika desítek kaprů kolem 10kg, s možností lovu z jednoho břehu a určitě by jsme tam dali kolem 30 týmů.
A s majitelem je si myslím docela řeč a zařídil by určitě občerstvení.
Jo předsedo je to Korytník, ale než to zavrhneš tak o tom zkus o tom popřemýšlet sice tam nejsou kvanta velkých ryb ale nějaké tam jsou. Jde spíš o to jak nastavit pravidla a jakou udělat reklamu. vemte si Pražský carp maraton jaké se tam chytají ryby
Bedřišák
závody
bedrisak | So 11. 1. 2014, 21:09 |Já vím že je to svazovka ale myslel jsem velikost těch ryb.
Jinak určitě máš pravdu v tom, že by chtělo vymyslet něco originálního. Třeba to krmení jak říkáš nebo závod jednotlivců, ale hlavně chce nejdřív najít a domluvit nějakou vhodnou vodu
Bedřišák
RE
mishak | So 11. 1. 2014, 18:22 |CARPMARATON je svazovka to bylo to co tam natáhlo top týmy
mám obavy o naplnění závodu..musíme nabídnout něco co nikdo..k tomu by byla fajn např ta myšlenka aby všichni dotali krmení v rámci startovného a nic jinýho, ale jak na to zareagují lidi tot otázka
závody
mishak | So 11. 1. 2014, 07:48 |Doneslo se mi, že je pár nejasností ohledně závodů.
1.dohoda byla následující jaro pro veřejnost a podzim na Pálavě
2.myslím, že asi není nutno měnit Pálavu..jinej revír kam se může rozlést vícero lidí není
3. Dragon Petr se ještě neobtěžoval zavolat na Řásnou..mojí prioritou je uspoádání závodu za každou cenu...volal jsem tam a zprávce mne odkázal na ředitele rybářství Telč, který mi snad sdělí podmínky pronájmu...no tak vysoko jsme ještě nevolal, uvidíme
4. zjišťoval jsem možnosti jiných vod a bohužel nic v okolí jsem nenašel(Náměšť zavřeli) napadla mne ta přehrada za Znojmem, ale to by bylo něco jako Tovačov a nevím zda bychom na to měli
http://www.rybnikarstvi-pohorelice.cz/nase-produkty/sportovni-rybolov/ud...
Tímto vás všechny žádám o aktivní přístuúp v této akci, jelikož do konce ledna bychom měli závod vyhlásit, nebo mít aspoň jasno kde a co...díky
re
vitali | Ne 12. 1. 2014, 08:23 |Nejdřív musíme počkat jak dopadne ta Řásná...pak už asi fakt jedině ten Korytník, i když Dešná, Asuán i Řásná by byla asi lepší co se týče místa(stanoviště) rybářů...
závody
tomasson | Pá 3. 1. 2014, 18:07 |Co se týče závodů, tak bych byl určitě proto, aby se to udělalo na ty sedmičce.
Bude to netradiční závod a určitě hodně zajímavej na svazovce, na dešnou bych se vysral..je to můj názor.
A myslím si, že původní myšlenka byla závod v jednotlivcích..teda takhle jsme se o tom bavili na ty 5tce, sice ve dvojcích by to bylo taky dobrý, ale já bych do toho šel klidně jednotlivě.
Byl by to jen mezi kamarádama, tak by to snad mělo bejt v poho ne?
A závody pro veřejnost by se pak mohli udělat třeba na ty řásný..
re.
medvidek | So 4. 1. 2014, 13:06 |Tak ta svazovka-7,každej řikáte něco jiného-jednotlivci a nebo týmy!!!!!! Ti jednotlivci by šli,ale možná bych ještě domyslel že můžeš změnit mýsto-sednou vedle tebe cizí paka co budou vyvážet a jseš namydlenej!!!! jinak kapr co se bude bodovat od 2kg a když se nevejdem na jedno místo po celím ůseku-může se i pár lidí rozdělit a jít jinam.
Jinak pro řásnou jsem pro-rád poznám novou vodu.
Na Dešnou bych nesral!!!!!!
Do poga asi nedojdu ve středu-jedu asi do práglu
Sedláček David (lastia)
Stránky