a) Olda Burian zprovozní a doladí zapůjčenou sestavu ozvučení
b) Na stoly mishak připraví vizitky a prospekty s dotazníkem na účastníky, jakou akci by uvítali
c) Na vstupy mishak vytvoří upozornění na soukromou akci
2. akce 10-té výročí RKMB
Dohodnuto:
a) Akce proběhne na Bohušickém rybníku
b) Občerstvení bude pátek špekáčky-víkend grilovaná kýta a maso na lodně a pivo a limo(sud a a soudek)
c) Zarezervuje se prostor pro rybolov a to od místa pod boudou po místo s „třešní“
d) Akce proběhne po předložení rozpočtu a zajištění rybníku
e) Rozpočet sestaví mishak, rybník zajistí David Sedláček
f) Termín stanoven na 2.- 4.8.2019
3. na popud členů bylo vyvoláno jednání o způsobu hodnocení rybáře roku
Dohodnuto: podány pouze návrhy k další diskuzi-rozhodne se do konce roku na další mimořádné schůzi výboru!!!!!
a) Bylo navrženo ohodnocení článků body - podle obsahu (závody, soukromák, svazovka, trofejní ryby). Podle součtu bodů nominovat jednotlivé rybáře a o nich hlasovat
b) Vytvořit skupiny rybář roku, závodník roku,……..
c) Každý by se do soutěže přihlásil individuálně a prezentoval svoji sezonu
d) Systém bude zachován jako doposud, ale nebude se na hlasovacím lístku zveřejňovat počet napsaných článků jednotlivých rybářů
4. Tomovi akce
a) představení akce čistý Vranov , navrhnutí termínu,……
Za mě si myslím, že většina lidí ani ty články nečetla a jen na schůzi zaškrtla počet článků. Napadá mě že by v tom dotazníku mělo být uvedeno počet článků ze svazu, soukromka, závody, úspěchy atd. nevim.
Pak je to možná tak, že si někteří řekli že David to vyhrál dvakrát po sobě tak mu nechtěli dopřát zlatý hattrick
Zdá se mi to,nebo většina bere jako kritérium pro rybáře roku to, že musí vyhrávat závody a chytat ryby na svazovce 10kg+? Jsme klub kaprařů a závodníků???
Když vyhraje někdo, kdo bude chytat "čudle", tak s tím nemám problém :-)
Kluci, chtěl jsem se zeptat na váš názor a co k tomu napíšete. V pátek na schůzi jsme se o tom bavili-dotyční vědí-měli sice trošku popito, ale snad tady napíšou taky svůj názor!!
Můj názor je takovej-rybář roku by měl být ten, kdo za celej rok makal a dělal výsledky na svazovkách a závodech -nechci se Honzi dotknout-neber to osobně, ale mět celkem 19 článků-což je super, ale z toho 11 z placený vody-což je pro mě nic. Tam v podstatě zachytá každej. To můžu jezdit do Bohušek zachytat na hráz a můžu psát každý víkend článek s TOP rybama a neskutečným množstvím!!! Ale kdyby mezi články ze soukromky, byli články ze závodu a nějaký uspěchy-pak s tím nemám problém. Dalších 8 článku je ze svazovky OK, ale a z toho 4 nebo 5 je o násadě-krátká vycházka!!! To mě bohužel nepřesvědčilo a rybáři roku-je to můj názor a jestli si někdo myslí, že to píšu jen kvůli sobě-že jsem to měl bejt já-tak to si může myslet jen trouba. Mě by to sice potěšilo, ale pro mě je důležitější pohár vydřenej ze závodu!!! A úsudek si o tom udělejte každej sám a napište tady.
Toto mě sralo i před 2 rokama a ostatní taky,jen o tom nikdo na hlas neřekne, ale já už jsem takovej a co mě vadí-řeknu!! Kdy vyhrál rybáře roku 2015 Ondra, kterej měl cca 6 článků, taky pěkný ryby. Ale určitě měl pro mě jasně vyhrát Hary-protože měl nejvíc článků-ze svazovky pěkný ryby a hodně dobrý úspěchy ze závodů-chtěl jsem kvůli tomu i odejít z klubu,ale předseda to nechtěl a jen kvůli němu,jsem zůstal.
Bud při volbě rybáře roku ,každej jenom zaškrtne z pohodlnosti kdo má nejvíc článku a vůbec si ty články nečetl co a jak-tot muj názor! To jsou věci co mě jdou proti srsti.
Myslím si, že už je na čase něco změnit a proto doufám, že se k tomu vyjádříte!!!!!!!!!
Zdar, já myslím, že asi rozhodovalo to, že na tom papiře ten počet článků byl vypsanej a Jendův počet článků tam doslova dominoval a proto ho lidi napsali. Myslím si totiž, že někteří možná ani netušili o jaky články jde, protože nechodí vubec na stránky. Kbyby to tam napsaný nebylo tak by to asi dopadlo jinak, ale je aktivní, to se mu musí nechat..
Já jsem mu sice hlas nedal, ale to rozhodování nebylo vůbec jednoduchý. Na jednu stranu si to zasložil, ale na druhou ne.
To, že hlasování o rybáři roku není kolikrát spravedlivý jsme se jak psal David přesvědčili už v minulosti, ale tak to bohužel je a každý má právo na svůj hlas a moc se stím udělat nedá, snad jen že by to nebylo anonymní a každej to musel zdůvodnit, ale stejně když tomu dotyčnému bude chtít dát hlas, tak mu ho dá. To už by se pak muselo vyměnit osazenstvo klubu.
Rybář roku by měl podle mě splnovat víc věcí. Nejvíc asi široké spektrum jeho rybaření (kaprařina, i jiné techniky, závody, a nějakej ten dravec taky).
Souhlasím s Davidem,rybářem roku by měl být někdo kdo má úspěchy ze závodů a svazových vod. Někdo, kdo maká a snaží se, reprezentuje klub a pod. (Nemám nic proti soukromým vodám, sám na ně občas zajedu. )
Myslím si , že půlka lidí články ani nečetla. Jen koukli na počet článků a nazdar.Pohár o rybáře roku pro mě ztratil to kouzlo. Vyhrát by ho měl ten nejlepší a nejúspěšnější rybář a ne ten kdo píše članek za člankem . Předseda měl dobrý nápad s tou schůzí. Chtělo by to se domluvit na tom hlasování,aby se toto už nestalo.
Ale Honzo, ty za nic samosdřejmě nemůžeš a nic si z toho nedělej. Jezdi na ryby kam chceš a dělej co chceš. A članky piš vesele dál ! :)
Čau, nic proti honzovi, ale souhlasím s Davidem. Bavili jsme se pak o tom(jsem z tech co uz meli popito:D),nevím jestli tam někdo dělal křížek nebo se na to jen koukl a poslal dál-to je jedno. Ale podle mě - nic proti honzovi,články ze soukromky bych skoro nepočítal,je super že seš aktivní a že je co číst-na co koukat,ale pořád je to ze soukromky.. Jsou i další věci - závody,svazovky a když napíšeš článek odtud,a máš pěknou ryby tak to má podle mě daleko větší váhu a máš to hodně vydřenej článek, za to na soukromce chytne kapra každej jouda... Můj názor,nebrat osobně:))
1. Honzo ty jsi vůbec nic nepochopil, zvolen jsi byl a vyhrál jsi rozdílem, který nelze diskutovat. Takže tvoje omluvy jsou úplně mimo mísu.
2. Celá tato diskuze poukazuje na systém hlasování a ne na jednotlivce!!!
3.Pravdou asi je, že zaškrtávání proběhlo systémem ---nejvíc článků, nej rybář. A o tom tato soutěž není.
4. Já jsem rád za každý článek, návrh, aktivitu a to bohužel v posledních pár letech nefunguje na 100%. A Honza každopádně patří mezi nejaktivnější a tím mu moc děkuji. Každý z nás nějakým způsobem začínal a tak články nemusí být pro všechny přínosem. Ale buďme za ně rádi.
5. Co ale vidím jako největší problém, je situace co nastala. Na schůzi jsme více či méně v plném počtu a nikdo nepřišel a nebo nevystoupil a neřekl něco konstruktivního, nebo něco co by klub posunulo. A tím myslím jak organizováním nějaké akce, nápadem na zviditelnění klubu a nebo návrhem konkrétní změny.
TADY MÁME VELKÉ MEZERY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takže se pokusím dát dohromady nějaký termín další schůze, tato akce bude pro výbor povinná a uvítám každého aktivního člena, který dorazí. Projednáme systém volby rybáře roku(domnívám se, že malé úpravy systém zdokonalí). Pak mám nějaké další nápady, které jsem na schůzi samozřejmě nestihl prezentovat a vznilky i v době následující.
Jsem rád, že se tady chováme normálně a nevzniká zde diskuze plná urážek a nadávek.
To je mi líto že stim oceněním nesouhlasíš ale kam jezdíš závodit ty taky na soukromaky ne :) a za druhý neviděl sem tě chytat za klub ale za lastiu a za třetí chodil sem ještě do školy a musel sem se učit na zkoušky i tak sem chtěl bejt co nejvíc u vody takže ještě jednou se omlouvám
Omlouvat se nemáš zaco.Závody jsou samozřejmě na soukromáku,ale pro mě je to uplně něco jinýho-sám byls na závodě a víš,že není snadný uspět a atd...prostě uplně něco jiného,jak jen tam bejt na víkend.Za Lastii jsem chytal už před klubem.A jak jsem ti psal-neber to osobně,je to muj názor,už před 2 rokama se mě to nelíbilo.Mě je jedno kam chodíš na ryby,jako i tobě je jedno,kam chodím já,mě jde o názor i ostatních-bohužel já jedinej ti to napsal.
nazdar chlapi toto je těžká věc. jak se k tomu postavit? Volba proběhla formou hlasování a dopadla jak dopadla.kdo koho volil je jeho věc a musel k tomu mít nějaké důvody to atˇsi každej sahne do svědomí co ho tomu vedlo.je fakt že když z každé vycházky udělam par fotek a napíšu pár řádek tak budu mít taky spoustu článků asi budeme muset k nominacím uvádět důvod nominace .rozhodovat by asi neměly jen články ale i reprezentace klubu jak na webu nebo závodech.
Zdarec, nejsem mezi těmi, kteří hlas Honzovi dali, ale tak to prostě je, články psal, snažil se něco udělat pro to, aby toho rybáře roku vyhrál.
Věřím tomu, že kdyby někdo napsal několik článků ze svazovky+pěkný ryby, tak vyhrál někdo jiný. Ale nebylo to tak a proto vyhrál Honza. Hlasování bylo, každej dal svůj hlas a je to....nic víc, nic míň.
A buďme rádi, že Honza články píše.
Letos může vyhrát někdo jiný, choďte na ryby, pište články :-)
Dnes jsem se dozvěděl, že obec Lukov už neprodlouží smlouvu Kertézovi a moc asi neví komu koupaliště pronajmout. Zajímat se o to je dobrej nápad? špatnej nápad? Nebo jakej je to nápad?
minulý týden jsme se sešli v POGU a řešilo se, mimo jiné, i 10 výročí klubu, které bude v roce 2019. Návrhy nějaké proběhly, ale topový se zdál být následující. Vše je ve fázi vývoje takže bych prosil připomínky a podměty k zamyšlení.
Akce proběhne začátkem září, abychom měli fajné počasí.
CCa 10 hodin nástup do autobudu s rodinami a přáteli v MB(autobus jen pro nás)
Přejezd na Vranovskou hráz a nalodění se na námi pronajatý parník.
Parníkem doprava na Haťák na panel, kde bychom měli nachystané grilované prasátko a rezervaci pro naši početnou skupinu(počítám cca 50lidí)
Pokud finance dovolí vzal by se soudek piva a popřípadě lima.
A kolem 10 hodiny by pro nás opět dorazil autobus a převezl nás do MB.
Předběžná kalkulace
1. bus 3 000
2. parník 8 000
3. prasátko 6 000
Vše krom prasátka je +- ověřeno.
Na tuto akci bychn vybral na výroční schůzi 500Kč a pak bychom dorovnali z klubu, popřípadě nějakou drobnou doplatili.
Samozřejmostí bude, že si necháme udělat výroční trička, která ta naše banda bude mít na sobě po celou akci.
Opravdu si myslíte, že to posrali všichni okolo Vás?
Celou dobu příprav nebyla jediná soupiska lidí. Nikdo nevybral ani korunu startovného....
Já když se do něčeho pouštím , tak slyším samou kritiku a i závod jsem zrušil. Ale neřešil jsem to na poslední chvíli a měl aspoň od poloviny lidí zaplaceno.
Co vás vytočilo nejvíc? Kde nastal zásadní problém? Pojďmě to řešit a dělat dál akce......
Predsedo, když chci vložit fotku do pokecu, tak mi to píše, že je moc velká (cca lehce přes 7mb a tady že jdou vložit fotky myslím do 6mb?) a to je přitom foceno z mobilu, nejde to nějak upravit?
super, asi by se to mělo napsat do propozic.....ty mola po dvou je trošku při feederu problém, navíc nemám ekosaky......mno budu řešit, DOBRÁ PRÁCE PÁNI
Přidat komentář
Komentáře
Stránky
dr.cek (neověřeno) | Po 20. 7. 2020, 07:29 |Tak on sem fakt nikdo nechodí. ;( škoda
halo
mishak | Ne 8. 12. 2019, 18:12 |tak schválně chodí sem někdo???
Re
véna | Út 4. 2. 2020, 08:22 |Sem, tam vem si že tady od výroční schůze nikdo nic nenapsal, to samé na pokec. Všechna komunikace se přenesla na mes a tady to je na suchu...
přesně tak. ;(
dr.cek (neověřeno) | St 5. 2. 2020, 11:04 |přesně tak. ;(
ahoj,já taky,ale málo. ;)
dr.cek (neověřeno) | Čt 9. 1. 2020, 09:33 |ahoj,já taky,ale málo. ;)
re
vitali | Po 16. 12. 2019, 21:49 |Asi ne :-) Přiznám jsem, že jsem nakouknul po hooooooodně dlouhé době. To je výsledek toho vašeho messengeru :-)
přesně už mě to nějak
dr.cek (neověřeno) | Čt 9. 1. 2020, 09:36 |přesně už mě to nějak vyhodilo a zrušil mě někdo učet,tak mám novej .Šákul Azrez
MIMOŘÁDNÁ SCHŮZE RKMB!!!!!!!!!!!!!!!!
mishak | Út 19. 3. 2019, 06:00 |Zápis z mimořádné schůze RKMB ze dne 14.3.2019
BOD:
1.přednáška o lovu feedrem-příprava -organizace
Dohodnuto:
a) Olda Burian zprovozní a doladí zapůjčenou sestavu ozvučení
b) Na stoly mishak připraví vizitky a prospekty s dotazníkem na účastníky, jakou akci by uvítali
c) Na vstupy mishak vytvoří upozornění na soukromou akci
2. akce 10-té výročí RKMB
Dohodnuto:
a) Akce proběhne na Bohušickém rybníku
b) Občerstvení bude pátek špekáčky-víkend grilovaná kýta a maso na lodně a pivo a limo(sud a a soudek)
c) Zarezervuje se prostor pro rybolov a to od místa pod boudou po místo s „třešní“
d) Akce proběhne po předložení rozpočtu a zajištění rybníku
e) Rozpočet sestaví mishak, rybník zajistí David Sedláček
f) Termín stanoven na 2.- 4.8.2019
3. na popud členů bylo vyvoláno jednání o způsobu hodnocení rybáře roku
Dohodnuto: podány pouze návrhy k další diskuzi-rozhodne se do konce roku na další mimořádné schůzi výboru!!!!!
a) Bylo navrženo ohodnocení článků body - podle obsahu (závody, soukromák, svazovka, trofejní ryby). Podle součtu bodů nominovat jednotlivé rybáře a o nich hlasovat
b) Vytvořit skupiny rybář roku, závodník roku,……..
c) Každý by se do soutěže přihlásil individuálně a prezentoval svoji sezonu
d) Systém bude zachován jako doposud, ale nebude se na hlasovacím lístku zveřejňovat počet napsaných článků jednotlivých rybářů
4. Tomovi akce
a) představení akce čistý Vranov , navrhnutí termínu,……
5. volná diskuze
rybář roku
bedrisak | Čt 31. 1. 2019, 20:58 |Za mě si myslím, že většina lidí ani ty články nečetla a jen na schůzi zaškrtla počet článků. Napadá mě že by v tom dotazníku mělo být uvedeno počet článků ze svazu, soukromka, závody, úspěchy atd. nevim.
Pak je to možná tak, že si někteří řekli že David to vyhrál dvakrát po sobě tak mu nechtěli dopřát zlatý hattrick
Bedřišák
Rybář roku
vitali | Čt 31. 1. 2019, 15:31 |Zdá se mi to,nebo většina bere jako kritérium pro rybáře roku to, že musí vyhrávat závody a chytat ryby na svazovce 10kg+? Jsme klub kaprařů a závodníků???
Když vyhraje někdo, kdo bude chytat "čudle", tak s tím nemám problém :-)
re
dr.cek (neověřeno) | St 6. 2. 2019, 19:27 |souhlas :)
re
mishak | Čt 31. 1. 2019, 15:58 |To jsem řekl zž několika lidem. kdo napíš epár článků o feedru, palvané a přívlači. V nich uvede co a jak a hlavně proč dělal je pro mne TOP RYBÁŘ
Rybář roku 2018!!!!
medvidek | St 30. 1. 2019, 16:42 |Nej rybář RKMB 2018!!
Kluci, chtěl jsem se zeptat na váš názor a co k tomu napíšete. V pátek na schůzi jsme se o tom bavili-dotyční vědí-měli sice trošku popito, ale snad tady napíšou taky svůj názor!!
Můj názor je takovej-rybář roku by měl být ten, kdo za celej rok makal a dělal výsledky na svazovkách a závodech -nechci se Honzi dotknout-neber to osobně, ale mět celkem 19 článků-což je super, ale z toho 11 z placený vody-což je pro mě nic. Tam v podstatě zachytá každej. To můžu jezdit do Bohušek zachytat na hráz a můžu psát každý víkend článek s TOP rybama a neskutečným množstvím!!! Ale kdyby mezi články ze soukromky, byli články ze závodu a nějaký uspěchy-pak s tím nemám problém. Dalších 8 článku je ze svazovky OK, ale a z toho 4 nebo 5 je o násadě-krátká vycházka!!! To mě bohužel nepřesvědčilo a rybáři roku-je to můj názor a jestli si někdo myslí, že to píšu jen kvůli sobě-že jsem to měl bejt já-tak to si může myslet jen trouba. Mě by to sice potěšilo, ale pro mě je důležitější pohár vydřenej ze závodu!!! A úsudek si o tom udělejte každej sám a napište tady.
Toto mě sralo i před 2 rokama a ostatní taky,jen o tom nikdo na hlas neřekne, ale já už jsem takovej a co mě vadí-řeknu!! Kdy vyhrál rybáře roku 2015 Ondra, kterej měl cca 6 článků, taky pěkný ryby. Ale určitě měl pro mě jasně vyhrát Hary-protože měl nejvíc článků-ze svazovky pěkný ryby a hodně dobrý úspěchy ze závodů-chtěl jsem kvůli tomu i odejít z klubu,ale předseda to nechtěl a jen kvůli němu,jsem zůstal.
Bud při volbě rybáře roku ,každej jenom zaškrtne z pohodlnosti kdo má nejvíc článku a vůbec si ty články nečetl co a jak-tot muj názor! To jsou věci co mě jdou proti srsti.
Myslím si, že už je na čase něco změnit a proto doufám, že se k tomu vyjádříte!!!!!!!!!
Sedláček David (lastia)
rybář roku
tomasson | Čt 31. 1. 2019, 09:40 |Zdar, já myslím, že asi rozhodovalo to, že na tom papiře ten počet článků byl vypsanej a Jendův počet článků tam doslova dominoval a proto ho lidi napsali. Myslím si totiž, že někteří možná ani netušili o jaky články jde, protože nechodí vubec na stránky. Kbyby to tam napsaný nebylo tak by to asi dopadlo jinak, ale je aktivní, to se mu musí nechat..
Já jsem mu sice hlas nedal, ale to rozhodování nebylo vůbec jednoduchý. Na jednu stranu si to zasložil, ale na druhou ne.
To, že hlasování o rybáři roku není kolikrát spravedlivý jsme se jak psal David přesvědčili už v minulosti, ale tak to bohužel je a každý má právo na svůj hlas a moc se stím udělat nedá, snad jen že by to nebylo anonymní a každej to musel zdůvodnit, ale stejně když tomu dotyčnému bude chtít dát hlas, tak mu ho dá. To už by se pak muselo vyměnit osazenstvo klubu.
Rybář roku by měl podle mě splnovat víc věcí. Nejvíc asi široké spektrum jeho rybaření (kaprařina, i jiné techniky, závody, a nějakej ten dravec taky).
RYBA ROKU 2019
mishak | Čt 31. 1. 2019, 13:52 |jj
re
Pavel | Čt 31. 1. 2019, 09:39 |Souhlasím s Davidem,rybářem roku by měl být někdo kdo má úspěchy ze závodů a svazových vod. Někdo, kdo maká a snaží se, reprezentuje klub a pod. (Nemám nic proti soukromým vodám, sám na ně občas zajedu. )
Myslím si , že půlka lidí články ani nečetla. Jen koukli na počet článků a nazdar.Pohár o rybáře roku pro mě ztratil to kouzlo. Vyhrát by ho měl ten nejlepší a nejúspěšnější rybář a ne ten kdo píše članek za člankem . Předseda měl dobrý nápad s tou schůzí. Chtělo by to se domluvit na tom hlasování,aby se toto už nestalo.
Ale Honzo, ty za nic samosdřejmě nemůžeš a nic si z toho nedělej. Jezdi na ryby kam chceš a dělej co chceš. A članky piš vesele dál ! :)
rybář roku
Mirek | Čt 31. 1. 2019, 08:17 |Čau, nic proti honzovi, ale souhlasím s Davidem. Bavili jsme se pak o tom(jsem z tech co uz meli popito:D),nevím jestli tam někdo dělal křížek nebo se na to jen koukl a poslal dál-to je jedno. Ale podle mě - nic proti honzovi,články ze soukromky bych skoro nepočítal,je super že seš aktivní a že je co číst-na co koukat,ale pořád je to ze soukromky.. Jsou i další věci - závody,svazovky a když napíšeš článek odtud,a máš pěknou ryby tak to má podle mě daleko větší váhu a máš to hodně vydřenej článek, za to na soukromce chytne kapra každej jouda... Můj názor,nebrat osobně:))
rybář roku
mishak | Čt 31. 1. 2019, 06:28 |1. Honzo ty jsi vůbec nic nepochopil, zvolen jsi byl a vyhrál jsi rozdílem, který nelze diskutovat. Takže tvoje omluvy jsou úplně mimo mísu.
2. Celá tato diskuze poukazuje na systém hlasování a ne na jednotlivce!!!
3.Pravdou asi je, že zaškrtávání proběhlo systémem ---nejvíc článků, nej rybář. A o tom tato soutěž není.
4. Já jsem rád za každý článek, návrh, aktivitu a to bohužel v posledních pár letech nefunguje na 100%. A Honza každopádně patří mezi nejaktivnější a tím mu moc děkuji. Každý z nás nějakým způsobem začínal a tak články nemusí být pro všechny přínosem. Ale buďme za ně rádi.
5. Co ale vidím jako největší problém, je situace co nastala. Na schůzi jsme více či méně v plném počtu a nikdo nepřišel a nebo nevystoupil a neřekl něco konstruktivního, nebo něco co by klub posunulo. A tím myslím jak organizováním nějaké akce, nápadem na zviditelnění klubu a nebo návrhem konkrétní změny.
TADY MÁME VELKÉ MEZERY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takže se pokusím dát dohromady nějaký termín další schůze, tato akce bude pro výbor povinná a uvítám každého aktivního člena, který dorazí. Projednáme systém volby rybáře roku(domnívám se, že malé úpravy systém zdokonalí). Pak mám nějaké další nápady, které jsem na schůzi samozřejmě nestihl prezentovat a vznilky i v době následující.
Jsem rád, že se tady chováme normálně a nevzniká zde diskuze plná urážek a nadávek.
Díky za každý příspěvek
Omluva
Johny | St 30. 1. 2019, 18:45 |To je mi líto že stim oceněním nesouhlasíš ale kam jezdíš závodit ty taky na soukromaky ne :) a za druhý neviděl sem tě chytat za klub ale za lastiu a za třetí chodil sem ještě do školy a musel sem se učit na zkoušky i tak sem chtěl bejt co nejvíc u vody takže ještě jednou se omlouvám
re
medvidek | St 30. 1. 2019, 20:56 |Omlouvat se nemáš zaco.Závody jsou samozřejmě na soukromáku,ale pro mě je to uplně něco jinýho-sám byls na závodě a víš,že není snadný uspět a atd...prostě uplně něco jiného,jak jen tam bejt na víkend.Za Lastii jsem chytal už před klubem.A jak jsem ti psal-neber to osobně,je to muj názor,už před 2 rokama se mě to nelíbilo.Mě je jedno kam chodíš na ryby,jako i tobě je jedno,kam chodím já,mě jde o názor i ostatních-bohužel já jedinej ti to napsal.
Sedláček David (lastia)
nazdar chlapi toto je těžká
Zbyňa 04 | St 30. 1. 2019, 18:05 |nazdar chlapi toto je těžká věc. jak se k tomu postavit? Volba proběhla formou hlasování a dopadla jak dopadla.kdo koho volil je jeho věc a musel k tomu mít nějaké důvody to atˇsi každej sahne do svědomí co ho tomu vedlo.je fakt že když z každé vycházky udělam par fotek a napíšu pár řádek tak budu mít taky spoustu článků asi budeme muset k nominacím uvádět důvod nominace .rozhodovat by asi neměly jen články ale i reprezentace klubu jak na webu nebo závodech.
Atˇse pruty ohýbají
ps :si myslím :-)
Re
vitali | St 30. 1. 2019, 17:24 |Zdarec, nejsem mezi těmi, kteří hlas Honzovi dali, ale tak to prostě je, články psal, snažil se něco udělat pro to, aby toho rybáře roku vyhrál.
Věřím tomu, že kdyby někdo napsal několik článků ze svazovky+pěkný ryby, tak vyhrál někdo jiný. Ale nebylo to tak a proto vyhrál Honza. Hlasování bylo, každej dal svůj hlas a je to....nic víc, nic míň.
A buďme rádi, že Honza články píše.
Letos může vyhrát někdo jiný, choďte na ryby, pište články :-)
Pozvat,nepozvat
mishak | Čt 27. 12. 2018, 07:15 |Koho by jste letos pozvali na výroční schůzi???
re
dr.cek (neověřeno) | Čt 27. 12. 2018, 13:31 |jako do teď to bylo v pohodě ze všema,tak asi to samé. ;)
re
medvidek | St 9. 1. 2019, 20:11 |Přesně tak,to stejný určitě pozvat co každej rok a pokud někoho na víc-tak o nikom nevím-snad jen Jakub Vágner :-)
Sedláček David (lastia)
vranovští kapři
mishak | Út 23. 10. 2018, 17:38 |jméno-vranov
heslo-15kapr15
Informace
vitali | St 10. 10. 2018, 16:40 |Dnes jsem se dozvěděl, že obec Lukov už neprodlouží smlouvu Kertézovi a moc asi neví komu koupaliště pronajmout. Zajímat se o to je dobrej nápad? špatnej nápad? Nebo jakej je to nápad?
Re
dr.cek (neověřeno) | Čt 11. 10. 2018, 09:13 |Říkám jedině u toho piva se dá něco řešit. ;)Dejte termín co nejdřív a jdeme.
re
mishak | Čt 11. 10. 2018, 09:43 |Pokud se najde zodpovědný správce, který na sebe napíše smlouvu....jdu do toho
Re
dr.cek (neověřeno) | Čt 11. 10. 2018, 09:46 |Přesně tak akorát já nemám živnosťák,tak by to musel někdo napsat na sebe. ;)
Re
vitali | Čt 11. 10. 2018, 15:00 |Taky nikde není psáno jestli by to pronajmuli zrovna nám, třeba to chtějí dát někomu z obce, podrobnosti nevím
Re
véna | Čt 27. 9. 2018, 21:43 |Já to tedy beru šéfe .....
Dobjej nápadddd
Véna
výročí klubu 2019
mishak | Po 27. 8. 2018, 06:53 |Ahojtě kamarádi
minulý týden jsme se sešli v POGU a řešilo se, mimo jiné, i 10 výročí klubu, které bude v roce 2019. Návrhy nějaké proběhly, ale topový se zdál být následující. Vše je ve fázi vývoje takže bych prosil připomínky a podměty k zamyšlení.
Akce proběhne začátkem září, abychom měli fajné počasí.
CCa 10 hodin nástup do autobudu s rodinami a přáteli v MB(autobus jen pro nás)
Přejezd na Vranovskou hráz a nalodění se na námi pronajatý parník.
Parníkem doprava na Haťák na panel, kde bychom měli nachystané grilované prasátko a rezervaci pro naši početnou skupinu(počítám cca 50lidí)
Pokud finance dovolí vzal by se soudek piva a popřípadě lima.
A kolem 10 hodiny by pro nás opět dorazil autobus a převezl nás do MB.
Předběžná kalkulace
1. bus 3 000
2. parník 8 000
3. prasátko 6 000
Vše krom prasátka je +- ověřeno.
Na tuto akci bychn vybral na výroční schůzi 500Kč a pak bychom dorovnali z klubu, popřípadě nějakou drobnou doplatili.
Samozřejmostí bude, že si necháme udělat výroční trička, která ta naše banda bude mít na sobě po celou akci.
CO VY NA TO????????????????????
Akce
irži | St 5. 12. 2018, 12:37 |Super. Už aby to bylo.
super ! :)
Johny | St 5. 9. 2018, 08:29 |super ! :)
Re
bedrisak | Út 4. 9. 2018, 21:56 |Dobry nápad, palec nahoru
Bedřišák
super napad :-)
zur | Pá 31. 8. 2018, 11:23 |super napad :-)
re
dr.cek (neověřeno) | Út 28. 8. 2018, 15:00 |za mě 100% ;D
Sumec ;)
dr.cek (neověřeno) | Čt 28. 6. 2018, 09:09 |https://www.youtube.com/watch?v=y81dcYZC4nQ
Beďa a Pavel
mishak | Po 23. 4. 2018, 12:16 |Opravdu si myslíte, že to posrali všichni okolo Vás?
Celou dobu příprav nebyla jediná soupiska lidí. Nikdo nevybral ani korunu startovného....
Já když se do něčeho pouštím , tak slyším samou kritiku a i závod jsem zrušil. Ale neřešil jsem to na poslední chvíli a měl aspoň od poloviny lidí zaplaceno.
Co vás vytočilo nejvíc? Kde nastal zásadní problém? Pojďmě to řešit a dělat dál akce......
Foto
Mirek | St 18. 4. 2018, 12:56 |Chtělo by to změnit úvodní foto
re
mishak | Po 23. 4. 2018, 12:13 |pracuji na tom....ale musí se přičinit i fotografové
Vložení fotky do pokecu
vitali | Po 2. 4. 2018, 17:27 |Predsedo, když chci vložit fotku do pokecu, tak mi to píše, že je moc velká (cca lehce přes 7mb a tady že jdou vložit fotky myslím do 6mb?) a to je přitom foceno z mobilu, nejde to nějak upravit?
re
mishak | St 4. 4. 2018, 08:14 |tak to musíme na lukáša, ale nevím
zahájení
mishak | Po 2. 4. 2018, 15:58 |já taky pojedůůůůů
Bedřišák a Pavel
mishak | Ne 18. 3. 2018, 12:02 |Kolik je lovných míst na vaší akci? Vážit se bude nějakou ofiko vahou a saky vážící budou jednotný?
čáslavice
bedrisak | Čt 29. 3. 2018, 21:10 |Ahoj tak zatím mi z klubu přislíbil účast jen David, pak teda já a Pavel, ono by bylo hezký kdyby aspoň členové napsali jedu nebo ne,
Nechám to pro členy do 6.4 pak bude startovní listina pro ostatní zájem je.
Pokud se listina nenaplní bude akce, ale s upravenýma pravidlama- dám vědět
Bedřišák
re
Pavel | Po 2. 4. 2018, 18:13 |Ještě mi psal tomaš kosik :) a mira nemuže.
re
Pavel | Ne 18. 3. 2018, 17:33 |Lovných míst je 15. chytat se bude i na hrázi. vážit se bude v těch modrejch sakách a nejspíš tou rapalou co má david a myslím i tomáš..
ok
mishak | Po 19. 3. 2018, 06:24 |super, asi by se to mělo napsat do propozic.....ty mola po dvou je trošku při feederu problém, navíc nemám ekosaky......mno budu řešit, DOBRÁ PRÁCE PÁNI
Stránky