Návrat na místo činu

V tom nejlepším období na kapry jsem vyrazil na svůj sice soukromí, ale velmi oblíbený rybník. Chtěl jsem vytáhnout aspoň kapra 15+. Hned jak jsem přijel k vodě jsem bleskově rozdělal zázemí, zavezl bojku nějakých 110 metrů od břehu. Rychle jsem se vrátil zpět na břeh, nachystal montáže a návazce ,z háčku Longshank Nailer  ATS velikosti 6, a pod háček umístil boilie scopex-squid, kill krill a gigantica vše v 18mm. Asi do hodiny po náhozu se rozjíždí prostřední prut a na konci byl kapřík 8,6 kg. Rychle jsem nahodil prut a čekal na další záběr. Do večera jsem se prokousával přes kapry kolem 5 kg. Kolem 22:30 dostávám opatrný záběr a na konci kapřík 9,5 kg. Večer byl ve znamení menších kaprů ale někteří vybraní jedinci si také zasloužili zvěčnit. Druhý den se stalo to co jsem doufal že nenastane, vylezlo sluníčko a ryby přestali spolupracovat. Po pár menších rybách dostávám odpoledne razantní jízdu a na konci konečně kapr 10+ a to o váze 12,4 kg. Hned jak slunce zašlo za obzor a začalo se stmívat dostávám velmi prudkou jízdu na levý prut kde bylo právě boilie gigantica. Po delším boji se ve světle čelovky vynořuje nádherná větší ryba. Rychle kapra zvážit a váha se zastavila přesně na 16,5 kg a naměřil jsem mu krásných 87 cm. Rychle pár fotek na památku a šup s ním zpátky do vodní říše. Do nedělního oběda se mi povedlo ještě pár menších kapříků a já spokojeně odjíždím domů.