DAfishing Lastia cup Dešná jaro 2014

Na tento závod jsem se dlouho těšil. Jako parťáci do týmu dorazili Michal (Wodnik) a Štefan ze Slovenska. Místo jsme si vylosovali na první pohled dobré v lese, ale situace byla taková, že se před závodem ochladilo a hned od začátku bylo jasné, že se zde moc ryb nezdržuje. Na závod by mělo být slunečné počasí tak uvidíme. Na začátek jsme zkoušeli rozmístit pruty tak, abychom věděli, kde se ryby pohybují. Dva dozadu na mělčinu a dva blíž. Záběry přišli až první den večer. Nějakou tu rybu jsme vytáhli a mezi nimi i bodovanou, ale to se už týmy chytající na volné vodě pořádně rozjeli a chytali pravidelně bodované ryby. Druhý den jsme chytali na bližším místě poblíž původního koryta už se třemi pruty, protože bylo produktivnější. Podařilo se nám nějaké bodované ryby zdolat a držet se okolo 10. místa. Ryby celkově moc nebrali, což na Dešné nebývá zvykem. Na večer máme na bližším místě už všechny pruty, protože zadní místo je hluché. Zkoušíme více zakrmit a daří se pár záběrů. Evidentně odchytáváme ryby, které jsou jen v zátoce kde chytáme, protože tým nalevo od nás blíž volné vodě zatím nemá bodovanou rybu, takže ryby z volné vody nenajíždí. Poslední den začíná ráno pršet a ryby na celém rybníce začali více brát. Dokrmujeme poslední zbytky krmení a zdoláváme ještě 3 bodované ryby a jednu nebodovanou. Celkově máme více bodovaných 7kg+ , než nebodovaných což je dobré. Týmům na volné vodě to pěkně šlapalo a mají určitě přes 200kg a tak doufáme, že budeme do desítky. Poslední bodovaná ryba zabrala 5min. před koncem závodu a zdolávačka trvala 25min! Modlili jsme se, ať neupadne, protože by nám mohl ještě pomoct poskočit o nějaké místo. Byl to vysoký šupináč přes 11kg. Konec závodu je tady, tak balíme a jdeme na vyhlášení. Jméno našeho týmu zaznělo na uspokojivém 8. místě s 11ks bod. ryb a 101,32kg. Na to místo, které jsme měli je to krásný výsledek! Sousedům nalevo od nás, kteří jsou zkušení závodníci se nám podařilo nepouštět tam ryby a skončili bez bod. ryby a sousedi napravo měli jen 4ks a 39kg! Krmili jsme LASTIA boiliem Euro, Econom, z řady Diamond Chilli noc carne i Silver peletama ryba a frank.klobása. Pod háčkem bylo nejlepší boilie 14mm v dipu Chilli noc carne, švestka, banán, všechno s pop up qeen peletkama a Economic boilie fruit a brutal fish.