Čáslavice

V polovině listopadu jsem bráchovy slíbil, že ho vezmu do Čáslavic na ryby a jak jsem slíbil, tak jsem také udělal. Kolem 3:00 ráno vyzvedávám bráchy a jedeme směr Čáslavice. Po příjezdu jsem rychle rozdělal bydlení pro nadcházející 2 dny a rychle zavezl pruty na místa o kterých vím, že se tam ryby v chladné vodě jezdí krmit. Po trochu delší době přichází jízda a na konci byl první lysec. Rychle vyfotit a rychle zpět do vody. Kolem oběda dostávám další záběr a na konci opět další lysec podobné váhové kategorie. Odpoledne se za námi přijel podívat taťka a dovezl bratrovi šrot a dipované foukačky. Rychle jsem mu to nachystal aby mohl nahodit. Po chvilce dostávám jízdu opět já a na konci jak jinak než lysec.  Udělal jsem pár fotek se sourozenci a doufal v další záběr. K večeru dostává 2 krásné  jízdy i bratr a také oba kapři byly lysci. Večer se přidal ještě Jarda (Který sice záběr neudělal) ale za to já kolem 3:00 v noci dostávám krásnou jízdu a po delším bojí konečně šupik o váze necelých 11kg. Všechny kapry jsem dostal na boilie banán-oliheň. Voda už měla kolem 6 stupňů a tak jsem byl rád opravdu za každý záběr.