Brambory z Asuánu

Na náš poslední závod roku 2014 jsme se s Harym vydali na Asuán na DAfishing Lastia cup podzim 2014. Přijeli jsme už den dopředu a užívali si předzávodní ho posezení s přáteli a ostatními závodníky. Ráno se jde losovat. Tento revír je specifický tím, že chytá skoro jen hráz a tak je naše přání vylosovat místo co nejblíže hráze. Toto přání umocňoval ještě silný vítr foukající už tři dny na hráz. Naše přání se bohužel nevyplnilo a já losuji místo s číslem 11 uprostřed rybníka. Co se dá dělat, jde se bojovat. V 10hod. letí montáže do vody. Krmí se pouze půl hodiny ráno a večer. První krmení začíná hodinu po startu a my krmíme cca 3-4kg kg krmení boilie, pelet a partiklu. Ryby do našeho sektoru najeli ale až večer a my okolo půlnoci zdoláváme našeho prvního kapra 9,05kg. Týmy chytající na hrázi, už mají na kontě taky nějaké ryby ale zatím jen jednu nebo dvě na tým, takže to zatím jde a jsme v závěsu. Okolo 4. hod. ráno podebíráme další body v podobě lysce přes 5kg. V sobotu se jeden tým na hrázi na místě 2 odtrhnul od ostatních a dělá si slušný náskok. Nám se bohužel přes den nedaří dělat vůbec záběry. Ostatní týmy jsou na tom podobně. Snad to večer bude lepší. Další záběr přichází opět okolo půlnoci a je to první kousek přes deset kilo šupináč 11,12kg a dělá nám obrovskou radost. Asi hodinu na to, kdy jsem si zrovna odskočil, Hary zdolává krásného lysce 10,59kg. Určitě se držíme do pátého místa zatím, super. Do rána již další body nepřibyly. Našeho dalšího a zároveň posledního kapra s váhou 5,12kg podebíráme někdy okolo 8hod. ráno. Víme, že tyto body nám hodně pomohly a že bysme mohli být na bedně. Když vidíme rozhodčí, kteří jdou vážit na hráz tak se naše naděje na pohár pomalu, ale jistě rosplívají. Naděje umírá poslední a my se za každou cenu snažíme ještě do konce závodu udělat aspoň jeden záběr. Bohužel máme jen neproměněný padák a jinak nic. Ryby v našem sektoru jsou bohužel jen v noci. Je tu konec závodu, tak balíme a jdeme na oběd a na vyhlášení. Něco nám říká, že to budou brambory. Na 4. místě zaznělo jméno našeho týmu, ale to jsme netušili, že to bylo od třetího o pouhé půl kila! Z tohoto závodu odjíždíme se smíšenými pocity, protože se nám podařil dobrý výsledek, dělali jsme co se dalo a vytěžili z podprůměrného místa dá se říct maximum, ale na konci nám za tu snahu chybělo trochu toho štěstíčka (sv. Petře!!!  ). Na místo uprostřed rybníka velká spokojenost. Na prvních třech místech byli týmy z míst na hrázi. Už vím, že na tento revír, kde jsou poháry rozdány už na začátku už nepojedu . Naše krmení se skládalo z boilie LASTIA Sprint, Economic, Euro a partiklu. Pod háčkem jednoznačně podovali Qeen peletky pop-up i potápivé příchutě česnek, na které byli chyceni všichni kapři!