5dní v rákosí

Trochu opožděně posílám zprávu z naší pětidenní výpravy, kterou jsme s Harym strávili na našem oblíbeném revíru na konci května.

Na tento lov, jsme se dlouho těšili a taky připravovali. Stačilo jen, aby námi vytipované místo bylo volné. Bohužel, to se nestalo a my jsme první noc museli strávit na místě kousek dál, kde jsme strávili noc bez záběru. Druhý den ráno jsme zjistili, že je naše původní místo již volné, a tak jsme neváhali ani minutu a přestěhovali se. Místo známe, a tak jsme věděli hned, jak a kde budeme chytat. Po zakrmení přicházejí záběry od menších ryb, jak jsme na to tady zvyklí. Po setmění se začínají ozývat i větší ryby – podle tahu, ale bohužel ze 4 záběrů se nepodařil žádný dostat na břeh. Buď spadli, nebo to uřízli o slávky, kterých jsou tady tuny. Další den to přes den moc nebere a my si krátíme čas čištěním vlasců od trávy, které ve vodě plave po větru docela dost. Večer prolamujeme smůlu a mě se daří dostat do podběráku krásného amura přes metr a 13kg těžkého! Můj zatím největší! Zabral na Brutal fish+česnek. Nezvyklá kombinace pro amura, ale proč ne. Harymu zabralo pár kaprů do 8kg. Další den výpravy to opět přes den moc nebralo, nebo jen kusy okolo 50-60cm a my se zase těšili na večer. Počasí bylo poměrně proměnlivé, tak jsme nevěděli co od toho očekávat. Naštěstí ryby spolupracovali a nám se podařilo vytáhnout a lepší kousky 11kg lysce a 9kg šupíka. Poslední dva dny se rapidně změnilo počasí a začal foukat silný vítr a poprchat. Ideální na ryby. Záběrů přibývalo, ale už se nám nepodařilo vytáhnout větší rybu. Záběry byli jen od kaprů do cca 6kg, ale zase jsme si ke konci pěkně zatahali a zaběhali v prsačkách ve vodě. V pátek, ikdyž se nám vůbec nechce kvůli slibnému počasí a množství záběrů dopoledne, musíme balit a vrátit se zpět domů.

Výprava se nám docela podařila a už se zase těšíme na další zážitky pod Pálavskými vrchy. Krmili jsme Lastia boiliem Diamond Chilli con carne, Broskev chobotnice, Tunak black pepper, na které jsme i chytali a když jsme chtěli rychlý záběr tak opět nezklamala kombinace Brutal fish+ pop up qeenka česnek !